//shaaaqiraaah//
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello pepels ! welcome to my blog. leave your footstep ok? and ringan-ringan kan lah tangan anda untuk menekan button follow :3


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: siti shaqirah
Others:   


wishlist

                       assalamulaikum. ok ape yang korang bayangkan bila aku tanya..


                                             " A P A  W I S H L I S T  K O R A N G ?"

mesti macam macam kan. entah entah ade yang terpikir pasal ayam. opss. hahahaha. ok back to the main topic. hewhew. i pun ade wishlist jugak uols tapi mungkin takkan tercapai kot. pasal ape? maklumlah i ni bukanlah datang dari keluarga yang senang. keluarga yang sederhana sajo. tapi kaya dengan gelak tawa. hahahaahaha. bajet. booo. ok ok dah dah. 



kenal tak? hahhahaha mestilah kenal en? siapa yang ada telifon ni beruntunglah. kan? mesti best kan. mesti ade yang kate macam ni " takbest! aku nak iphone 6" oh kalau taknk 5s tu meh campak kat i meh. i sedia menerima. hahaha. tapi  kan iphone 6 design dia macam takberape lawo sangat. k k. betapa gilanya aku dengan iphone5s ni sampai kan sebelum nak tidor aku akn pergi dekat 
https://www.apple.com/my/iphone-5s/
 untuk tngok iphone 5s. hahaha gila bukan? ye aku tahu. tapi nak buat mcm mane nak beli takmampu, aku hanya mampu tengok jelahkan. hahaha. kbye.